En till sån där sak...

Lovar du att vara ärlig?  Japp
Du heter: Sanna Rebecka Lundmark
Smeknamn: Har inget... =(
Låt som när du är ledsen sörjer till? vet inte
Beroende av: Twilight, musik & kompisar!!! =)
Vad behöver du mest just nu: Vet inte...
Vad tror folk om dig? Att jag är en galen  Twilight-nörd!

Stämmer det? Absolut!!

Vad får du oftast komplimanger för? Ingen aning!!!

Vad säger du för att imponera på någon? Jag impar inte på någon, alla blir impade av mig ändå!! ( skåja ba!)

Hur imponerar man på dig? Var dig själv!!!

Brukar du skratta för dig själv?  Alltid!!! XD

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Har du smsat peter?

Var bor du? Gärdsmark

Trivs du där: Japp!!

Äger du några converse: Nepp =(

Sprit, cider, vin eller öl: Cider ( alkoholfri)

Vad har du för mobil: sony ericsson w595

Nästa mål i ditt liv: Gå ut skolan med hyfsat bra betyg och få ett bra jobb!!

Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Peter sa att det gick bra att jag kom lite sent till spelningen!

Antal timmar sömn inatt: Orkar inte räkna!!

Sov du ensam: Ja, bortsätt från Hobbe

Brukar du komma i tid: Oftast

När mår du bra: När jag skrattar med mina vänner!!

När blev du fotad senast:
Idag, i bussen till finnfors

Hur känner du dig nu: glad

Vanligaste färg på dina kläder: svart & rosa

Vad tycker du om fötter: eh?

Vad saknar du: Helgen!!

Favorit dryck på morgonen: Jucie

När brukar du oftast gå och lägga dig: typ halv nio, sen läser jag till typ någon gång!!

Är du blyg? ibland...

Sysslar du med någon idrott: Jag tränar inte i nån klubb men på frididen åker jag streetsurfing & slalom.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ibland

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Int vet ja!!

Är du nöjd med ditt liv: Japp!

Vad är det värsta du vet? Krig!!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? typ inge mycket!

Vad längtar du till? Helgen!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, absolut!!

Vad är det finaste du fått? ingen aning!

Om fem månader: Har det varit julafton!! XD

Om ett år? Är jag fjorton år!!

Du samlar på: typ inget!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer ingen!!

Har du strumpor på dig nu: Japp, gråa!

Är det okej att gråta: Absolut!!

När grät du senast: minns inte! Om man inte räknar med när jag skrattade så jag började gråta när vi var på E4an i onsdags!

Bär du glasögon eller linser: Nope!

Har du piercing:

Vill du gifta dig: Absolut inte nu, men senare, när jag är typ över arton!

Vill du ha barn: Kanske

Är du bra på att laga mat: Nope!

Är du flygrädd: lite...

Hur vig är du: Jag är jättestyv!!

Vilken är din favoritglass: bergsbymjukglass!

Tror du på ett liv efter döden: Ja.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja!!

Vilken ögonfärg har du: blå

Röker du: Nepp! =)

Hur ofta tränar/motionerar du: typ nån gång i veckan.

Vad är det viktigaste i livet?: Familj & vänner!!


Kommentarer
Postat av: Emma

du snor alltid

2009-09-03 @ 19:56:33
Postat av: Anonym

Jag vet =(

men jag förstår om du inte vill att jag snor från din blogg, men jag fattade det som att jag fick sno från dig...

2009-09-04 @ 15:35:58
Postat av: V

Jag skriver på engelska på fredagar för att jag har en brevän från USA. Så då kan hon också läsa den:)

2009-09-05 @ 11:26:03
URL: http://vicko.bloggagratis.se
Postat av: Emma

hehe du får ju sno :)

2009-09-06 @ 15:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0