Tack Paulina!

Nu har den söta, snälla, underbara Paulina fixat en jättefin header åt mig, Tack så jättemycket, du är bäst! <3.

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Jag och Victoria har haft estet, och det var väll kul. Vi började spela låten Chasing Cars ( vet inte hur det stavas). Det var jättelätta acorrd på den, det är typ D, A, E. Man känner sig faktist gandska bra när man vet att man kan spela låten på gitarr, piano, el-bas & trummor. XD

Nu har jag lust att lägga ut lite snygga bilder som jag tog hos Farmor i fredags:




Blomma, lite dålig bild, men jag gillar den...


En typ lada på farmors gård, lite cool bild men inte jättebra


En bit av farmos hus, gandska bra bild faktist.


Vatten...


En annan cool bild...XD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0