Potatis! XD

Idag på morgonen gick vi upp  till potatislandet och tog upp potatis med släkten. Det var hyftas mycket potatis. Efteråt tände vi en liten brasa och grillade korv & marsmellows. SEn cyklade vi hem. Men när jag komm hem upptäckte jag att jag var alldeles hundhårig från , Qita, Leo, Sigge & Renata XD

Om en stund kommer Ida, Frida & Lisa <3 och då ska typ jag fia & Lisa vara modeller och pyrran och ida ska fota oss.

Igår va ju jag, lina & Victoria på stan, och jag såg en jättesnygg tröja på kappahl. Jag köpte den inte och tyvärr hittar jag inte någon bild på den =(. Jag sitter och lyssnar på musik på youtube och har hittat den här låten som är gandska bra:




Kram// Sanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0