Pelle Svamplös...!

Idag har det varit en toppendag. Första lektionen hade jag & Vickan estet och det var väll gandska kul som vanligt. Sen hade vi en svenskadiagnos, det var ite så kul, men inte så jättefarligt iallafall. Och efter en 20 minuters rast hade vi SO med Åsa Mattsson.  Det var väll inte någon höjdarlektion pga vi fick en typ jättesvår uppgift, så alla ville ha hjälp sammtidigt, vilken resulterade till att halva klassen alldrig fick någon hjälp. Men lektionens höjdpunkt var när Murré fick en utskällning för att han hade bråkat med Jessica eller något XD.

Efter den lektionen slutade vi, då var klockan 20 över elva! =). När Lina gick för att äta lunch med P:e, Vickan och Julia så gick jag och Emma till coop och köpte typ tuggummi. SEn for vi hem med bussen.
När jag kom hem så åt jag en pirog, spelade elgitarr och satt vi datorn en liten stund. Sen kom mamma & Albin hem, då for vi till stan och träffade Nelly på  CK.
men då upptäckte vi att mamma hade glömmt börsen hemma... så vi köpte bara det alldra nödvändigaste för pengara som Nelly hade med sig. Allstå så köpte vi ingen pennvässare, jag kommer att bli tokig om jag måste skriva med en jättetrubig penna en till vecka!!
Ja ja, sen gick vi till Dallas och köpte pizza och en hamburgare åt mig ( jag äter inte ost) och tog hem dom och åt.
Och nu ikväll ska vi väll se lite TV, jag såg i tidningen att Morden i misommer går i kväll, det blir nog att vi sen det! =)
Och självklart, HELA dagen har jag gått runt och sjungigt: Nu är det fredagsmys!! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0