Min pappa bor inte i mediasalen!!

Nu undrar nog alla utomstående vad rubriken betyder, och jag kan berätta att det har som blivigt ett stående skämt i klassen att min pappa är den där apan i mediasalen. Så ibalnd kan Pontus utbrista:
"Sanna, ska du inte gå till din pappa i mediasalen?" Det brukar sluta med att resten av klassen hänger på och säger:
" Men han blir ju ledsen om han inte får sin dagliga kram?"
" Du vet väll att din pappa ser allt du gör, han är ju i mediasalen!"
Jag blir galen!! Och så sent som idag har dom kommigt på att min mamma är en liten flodhäst i syslöjdsalen, så sent som igår var min mamma det lilla trollet som jag har som nyckelring. Dom har lite svårt att bestämma sig vad som ska vara min mamma, men jag kan berätta att min mamma & pappa bor hemma hos mig och båda två jobbar varenda vardag på "Martinssons", allstå är dom inte på skolan varanda dag!! :P

Idag har vi haft idrott, vi skulle orgentera. Min första tanke var:
" åh nej! Jag kommer att gå vilse!"Men sen fick jag veta att jag skulle vara med Julia, och hon bor på Sörböle, så hon hittar bra uppe på elljusspåret. Och det gick bra för oss, vi tog tre av fyra kontroller, jag är riktigt nöjd!!:P

Och föresten, jag har fått lite komentarer om att jag har utropstecken i typ varje sms, men jag vill inte sluta med det. Det har som blivigt en del av min personlighet, man kommer jämt att kunna skillja mina sma frän andras.
En vanlig person som har tråkigt skulle skriva ungefär så här:
" hej, vgd?" Men jag skriver:
" Hej!=) Vad gör du!:P" Så det brukar synas när det är jag som har skrivigt smset! XD Men jag gillar utropstecken, dom är glada på något sätt tykcer jag!!! XD Som sagt det är en del av min personlighet. Tänk om någon skulle säga att sluta säga ditt favvoord, du skulle förmodligen inte vilja sluta säga det, och om du mot för modan skulle vilja det så skulle du nog inte lyckas!! XD
Så mina utropstecken förblir kvar!!!! :P


Och så får vi inte glömma, Victoria Jonsson fyller 13 år idag, Gratis Vickan!! :P Hurra, Hurra Hurra!!!




Kommentarer
Postat av: emma

2009-09-29 @ 18:49:49
URL: http://www.l
Postat av: Emma

Utropstecken betyder ju typ att man ropar elr skriker något.

2009-09-29 @ 18:50:43
URL: http://lindbergemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0