Min kusin heter Maria Lindberg!

För ett dygn sedan hette min kusin Maria Lundmark, men nu heter hon Maria Lindberg. Hon gifte sig allstå med Magnus Lindberg igår. Själva vigseln var på kyrkholmen och sen åkte vi upp till vitbergsstugan och åt god mat och hade roligt.
 Maria hade en jättefin klänning och hon hade jättefin frisyr också. Hon sa att det var lite svårt att andas i klänningen, men man gifter sig ju bara en gång... ( oftast).
 Linnea sjöng två stycken sånger på bröllopet, och till allas ( Nellys besvilelse XD) förvåning var hon jättedukig på att sjunga.
 Efter all mat och sånt satt jag, Nelly, Linnea, Sara & jonas och spelade spel, jag minns tyvärr inte vad spelet hette. Jag och Linnea vann!!!! =)

Jag vet att jag har lovat att lägga ut en bild på min klänning så:


Lite dålig bild, kag ser så sur ut!

Kram // Sanna <3

Kommentarer
Postat av: V

Jag har varit i Kina, ja:D

2009-09-13 @ 15:55:27
URL: http://vicko.bloggagratis.se
Postat av: lillfiia

snygg du va XD heheh ha

2009-09-23 @ 10:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0