Jag bet Polle!

Idag har vi bland annat haft idott och musik. På idrotten var vi inne och lekte lekar, vi ägde ut det andra laget två gånger i "Kung & Drottning! :P

Och på musiken höll killarna på och slamsade typ jättelänge men då vart Magda arg och sa till dom. Ett tag efter började Pontus - som satt bredvid mig att peta på mig och typ reta mig, som vanligt. Och så säger han typ:
"Asså du..." och pekar på mig. Och gissa vad jag gör?? Jag biter han i fingret!! Han utbrister genast jättehögt:
" Hon bet mig!" Magda som redan var lite irriterad på honom kolla argt på honom och säger:
"  Vad är det som pågår där borta?"
" Hon bet mig!" säger Pontus igen och pekar på mig. Magda kollar lite förundrat på oss och säger:
" Jag antar att hon hade en anledning till det" och så fortsätter lektionen. men hon hinner inte ens säga en ord innan jag- som inte alls hade någon anledning att bita Pontus, brister ut i en hysterinsk skrattanfall. Det tog typ fem minuter för mig att lugna ner mig XD Japp, det var dagens händelse!
Fast jag kan berätta att Pontu sinte va glad efter den lektionen, jag fick skynda mig bort till kafeterian XD

Kram// Sanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0