Hello!!

Idag har jag sett Albins fotbollsmatch. Eller rättare sagt småbarnens fotbollsmatch. Han spelade med det yngre laget i ragg. Fast det var typ bara Albin, Samme och Victor som spelade XD

Imorgon är det skola... Vi ska tyo börja med vårat "riktiga" schema nu. Jag hoppas att det går bra!!  Jag tror att vi faktist har spanska imorgon, det har vi Bella Fällman i, så det blir skäkert bra!! 

På lördag har min kusin Maria och hennes kille Magnus bröllop. Jag ska ha en lång &  svart svart klänning med svarta klackiskor. Jag tror att jag ska ha samma frisyr som jag hade på Nellys konfa ( alla ni som jag sett den fattar var jag menar). Jag kanske lägger ut en bild på min bröllops-outfit senare. =)

Puss & Kram
Sanna =)

Kommentarer
Postat av: Pyrromanen

Sv: Haha, det gör jag med! Och jag tror att jag kan ha en chans! XD

2009-09-09 @ 19:07:41
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0