Hejhopp!! XD

Idag har jag & Nelly bara varit hemma. Albin mamma & pappa är på albins fotbollscup i Luleå. Frida & Ida får just hem här ifrån, dom har varit här idag. Solan har också varit hem men hon har inte hunnigt fara hem än!! XD

Ikväll ska Nelly också bort, så jag blir hemma själv. Antingen går jag ut och äker mojja... eller ser jag någon film.
Jag gissar att det kommer och bli det senare allternativen, haha XD!

Jag vet inte vad jag ska skriva nu, så jag lägger ut en bild sångaren i KISS, det var så jag vart sminkad igår när Ida & Nelly skulle sminka och fota mig, Lisa och frida.

 

Försten på min andra blogg har jag skrivigt att jag har två kompisar som heter Angecilá & Carrie. Det är två amrikanska/ engelska namn som jag hittade på internet. Allstå finns inte dom i verkligenheten. Från början tänkte jag att jag skulle ha en "kompis" i hollywoodbloggen för varje kompis jag har i verkliga världen. Men sen upptäckte jag att jag skulle måsta ha jättemånga "kompisar", så då hittade jag bara på några.

Lina, Emma, Paulina, Victoria, Julia, Helena, Emma kusin, Penny, Frida, Lisa, Ida A:älskar er!!! <3

Kram// Sanna <3


Kommentarer
Postat av: Emma kusin

Hoppas det blir en trevlig kväll.

:)

2009-09-27 @ 17:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0