Converse!! :P

Idag lät Nelly mg att låna hennes converse med klack, jippie!! XD Jag fick lite komentarer, men inte så mycket. Den roligaste reaktionen var nog när någon av killarna utbrast:
"Har du limmat fast klackar på skorna?!" Haha!!! Men jag fick lite ont i fötterna av skorna...=(

Idag hade vi Slöjd och Idrott på morgonen. På slöjden har jag fortsatt med min fina penfack. Och Kerstin gåt fortfarande åt motsatta hållet när man räcker upp handen!!
På idrotten skulle vi kast kula och springa 200 meter. Det jättelång tid för mig att springa 200 meter!

Sista lektionen hade vi SO , det var faktist kul. I SO så har vi Åsa Mattsson, hon visade oss bilder och så skulle vi gissa vilken land bilder var ifrån. Och det gjorde vi typ hela lektionen, nog för att jag inte visste så mkt om kända byggnader i världen ( jag kände igen London Bridge & Eiffelltornet XD) så var den gandska kul, man behövde bara sitta och låtsas att man vet vilka världens  sju underverk är. Fast nu vet jag iallafall massor om kända byggnader i världen ( om jag får kolla på wikipedia först XD) jag är stolt!!! =)

Kram// Sanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0