Bytes!

Idag åkte jag, Nelly & mamma till klädbytardagen i stan. Jag hittade faktist jättemycket snygga kläder där, bland annat en snygg DCtröja för 20 kr, fast den var från Tahiland... ( vilket betyder att det är en piratkopia).
Nelly hittade också lite snygga kläder, men jag går inte in på några ditallier, ni får själv fråga henne om ni vill veta vad hon köpte... XD

När vi kom hem åt vi lite lunch och sen gjorde jag & nelly mormor & morfars nya lägenhet i the Sims, faktist på mammas befallning. =)
Sen gick vi ut och åkte lite på the wawe och fotade lite.

Nu ska vi snart äta, och sen ska vi till Mormor & morfar för att fira morfar som typ har fyllt år. Det blir väll inte så jätte kul men... tårtan är säkert god...om inte mormor blandat saft i den... XD

Kram // Sanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0