Bröllopsförberedelser!

Imorgon kl15.00 ska min kusin Maria gifta sig. Så idag var jag, Nelly & mamma i stan och köpte lite saker. Bland annat ett diamed som jag kanske jag ha morrgon, ett hårspenne som Nelly ska ha och så hittade vi lite kläder och sånt.
 För ett litet tag sedan skrev jag att jag skulle ha samma frisyr som på Nelly konfermation, men Nelly tycker att jag ska ha våfflat hår, så jag kanske har det istellet! =) Fast alla som har sett mig i rikigt våfflat hår förstår vad jag menar när jag säger att mitt hår blir lite stort när jag har våfflat XD        
 Och nu när jag har pratat så mycket om våfflat hår kan jag passa på att berätta att  vi åt mycket goda våfflor på farmors nya altan idag  till lunch.         

Nu vet jag inte vad jag ska skriva, så:

Kram / Sanna <3

                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0