Taget från Syrran :P

Vem i din klass....:

Har längst hår? Emma kanske

Har finast ögon? Ingen aning!

Är längst?  typ Isak eller Herman

Är kortast? jag

Har störst fötter? Herman

Är smalast? Lina

Är rikast? ingen aning

Är bäst i skolan? Emma eller Pär

Är roligast? Jag xD

Är omtänksammast? Vickan kanske...XD

Är närmast dig? någon av mina kompisar

Brukar du va med mest? Emma, Lina, Victoria, Paulina & Julia

Är blondast? Lina

Är smartast? ingen aning, i geofrafi så är det Hemme XD

Har kille/tjej? INgen som jag vet...

Har coolast mamma? ??

Har coolast pappa? ?!?

Är mest positiv? INgen aning

Är latast? typ någon av datanördarna

Är mest bortskämd? vet inte...

Använder mest smink? Emma eller Jennifer, fast ingen av dom använder speciellt mycket på skolan.

Är äldst? Jim

Sportar mest? Pär

Har mest vinnarskalle? Någon av killarna såklart!!! XD

Är mest datanörd? Isak & Pontus.

Hoppas ingen blir sårad ac det jag skrev, haha XD


Kommentarer
Postat av: Emma =)

emmaali.blogg.se =)

2009-10-27 @ 09:10:34
URL: http://emmaluuundmark.blogg.se/
Postat av: Emma

Ofta ja ha mkt smink:O

2009-10-27 @ 16:17:14
Postat av: J e s s i c a

Haha, på latast kan du skriva mig :P:P Hahah! Jag är super lat :P

2009-10-29 @ 18:39:36
URL: http://bessanliindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0