Spanskadag

I veckan är det temavecka på Sörböle, och idag hade vi språkdag. Och jag som går spanska hade då spanska hela dagen. Dom som läser spanska i 7D ver med dom från 7A. Så vi var med Nora, Johanna, Fanny och nån till från estet. Och med Liza som är med i U-nited.
Dagens lektioner var lite slamsiga, den ända spanskaläraren vi hade var Kåkan, och han gick emellan oss och den andra sjuan. Så då hade vi musikläraren Magda istället. Fast hon gick också iväg ibland. Så vi var typ utan lärare hela tiden. Och bara så alla vet så ska jag kalla Edvin för " Arne " tills jag går ut nian, pga att han mobbade mitt U. ( Ingen förväntar sig att du ska fatta vad jag menar med att "han mobbade mitt U", men några fattar ändå).
 
Nu vet jag inte vad jag ska skriva, så jag lägger ut lite snygag bilder:P


Jag på the wave och med innebanyklubba XD


KISS!! XD


KISS med deras trummis, haha!


Gammla klassen sjunger i bönhuset på skolavslutingen. <3


Kram// Sanna <3

P.s lämna gärna en komentar! D.s


Kommentarer
Postat av: Nelly <3

Sv: Men dom kunnde ha frågat om vi ville ha öronpropppar i alla fall. =P Tog ni några? Och hade ni dom? :O

2009-10-19 @ 20:51:43
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0