Öronproppar någon?

Igår skulle Nellys gospelkör U-nited sjunga i en kyrka i Byske. Det lät jättebra, och jag lekte pressfotograf och fotade med syrrans kamara. Alla bilder vart inte så lyckade. men kören var som sagt jätteduktiga, jag ser fram emot deras stora konsär med Lollo & Sepide ( jag vet inte hur det stavas). Jag kan typ nästan helften av låtarna, för syrran har spelat skivan några gånger, fast låtarna är ganska bra.
Du funderar förmodligen på vad rubriken betyder, och då kan jsg berätta att innan U-nited skulle sjunga, så gick dom runt och delade ut öronproppar!XD Det lät inte ens högt!! Haha!!
Fast det var inte bara U-nited som sjöng där, det var ett jättebra rockband som hette Explisit Minds. Trummisen var jätteduktig!! Han sjöng med i låtarna sammtidigt som han spelade trummor, det kan inte Nelly, haha!

Som sagt så fotade jag lite, så jag läggerut lite bilder:


Rockgruppen:P


U-nited ( helakören syns inte) med körledaren Gustav ( han i rutig skjorta)


Nelly & Solan i kören.


Fotografen. haha, var får jag allt ifrån?? XD

 

Kram// Sanna <3


Kommentarer
Postat av: Nelly <3

Sv: Haha!Japp! Tack så mkt att någon håller med mig! Jag trodde att jag bara var lite vimsig när jag såg likheterna!... För jag kan ganska ofta se likheter mellan personer som kanske inte alls är lika...

Men varför la du ut Explisit Minds före U-nited? =( haha.

Och jag har inte fått haöa att dom delade ut öron proppar! Varför fick inte vi några?! :O

En sak till bara... Du skriver sjukt bra! XD

2009-10-18 @ 17:20:17
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0