Dålig uppdatering...

Jag ursäktar den dåliga uppdateringen, jag borde skriva lite oftare. Men jag håller på att skriva en berättelse ( en till) och då är det mest det jag gör när jag är inne på datorn :P

Idag hade vi kompledigt hele eftermiddan, och jag skulle spela elgittar på freja klockan halv tre. Så då gick jag på stan själv några timmar. Jag handlade inte så mycket, bara en bok, en mapp, en tröja till syrran och en mjukglass.
Sen gick jag till musikskolan ( freja) och skulle spela elgitarr med min lärare Peter. Men just som när vi höll på att spela välte Peters förstärkare ( som stod uppe på en annan förstärkare) och det lät som ett bombnedslag och vi fick typ värsta chocken, det tog någar minuter för mig att fatta vad som hade hänt XD
Nu spelar jag iallafall en låt av U2 som heter "One"

Nu ska jag på scouterna, skriver kanske mer sen:P

Kram// Sanna <3

Kommentarer
Postat av: V

U2 - One är en superbra låt :D

2009-10-15 @ 19:25:30
URL: http://vicko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0