Brödbak:P

Idag efter skolan gick vi  till farmors bagarstuga och bakade bröd, det vart jättegott.
När vi var färdiga kom Åsa och övertalade mig och nelly átt sjunga i bönhuset på söndag med Ida, så gissa vad vi ska göra imorrgon! Vi ska öva, och öva och Öva!!!XD haha!!

I torsdags spelade jag som vanligt efter skolan, och gissa vem som är hoss Peter när jag kommer dit! Nellys konfaledare Andreas, även känd som Johan Niemanns kusin. Han är jätteduktig på att spela elgitarr, och jag tror att han tyckte att jag va lite dålig, haha!  Men nu spelar jag iallafall låten " Don´t let me be missunderstud" av The Animals, men Gary Moore har också gjort en version av den och det är typ bara den som jag har hört.

Efter det följde Lina mig hem med bussen för att göra sig iordning för mörkerorenterignen. Efter middagen- som bestod av fisk & potatis- sminkade Nelly mig & Lina med ansiktistfärg. SEn tog vi på oss kläderna vi skulle ha.
Jag hade svarta byxor, svart jacka med huva, en palistinashjal och nellys Harry Potterkappa.
Sen gick vi till Christina där vi fick veta vars vi skulle vara och sånt. Efter lite diskutioner gick vi upp till skogen och gömmde oss på våra gömmstället. Jag satt ju själv, och det var typ läbbigt att sitta alldeles själv i skogen när det va bäcksvart. När jag hade suttigt däri typ en halvtimme- det var väldigt långtråkigt- kom småbarnen. Fast jag skulle va god vart typ alla jätterädda för mig. och det var en grubb som inte ens vågade ge mig en kram =(.
Jag skrämmde till och med Jossan/Kia!!!! haha!

NU måste jag gå!!!
Kram// Sanna <3

Kommentarer
Postat av: Nelly <3

vi måste sjunga!!!! PANIK!!! :O Haha!

Nice bloggen blev, efter "renoveringen".

2009-10-24 @ 18:13:57
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0