Wonderwall

Hej hej!!
Idag är det farsdag, så vi har varit till farmor & farfar och firat farfar. Och efter middagen så har vi ätigt blåbärspaj och firat pappa. Jag och Nelly har köpt ett presentkort på bokia till han.
Idag har vi också pakat upp den nya soffan, den är svart och ser jättemysig ut. Men vi fick ta hjälp av pappas bror Tommy när vi skulle bära upp soffan till övervåningen.

På för middagen så var jag Nelly och Albin ute och lekte i snön, härligt med lite snö!
Sen satt jag och spelade lite elgitarr ett tag, jag spelade bland annat Wonderwall av Oasis, den är ganska rolig att spela faktist! :P

Föresten, jag tycker att jag har fått mindre och mindre läsare, jag har typ bara två nu, om man kollar på statistiken.Jag tycker bara inte att det så värt att skriva om ingen läser det jag skriver...

Kram// Sanna <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

hoppas att eran nya soffa vart snygg

2009-11-08 @ 17:54:33
Postat av: V

Nej, sluta inte skriva! Jag läser den typ varje gång jag är inne på datorn<3

2009-11-08 @ 19:10:46
URL: http://vicko.bloggagratis.se
Postat av: Lina

"Vi sålde ju typ mkt! :P"

jaa :) haha emma tycker inte det :P

2009-11-08 @ 19:56:17
URL: http://linawallmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0