Vissa fattar helt enkelt inte att de inte är välkommna

Idag har jag varit på skolan, som vanligt. Vi har haft baldn annat Spanska och bild. Jag och Vickan har pckså haft Estet. Vi skulle skriva ner varje scen till musik , vi blev indelade i två grupper. Jag var med: Viackan, Sebbe, Alice och Daniel. Vi var inte så jätteserriösa XD
Efter det hade jag Emmett och Viackan hål i 40 min, sen hade vi NO. Vi fick en blandning av sand och salt,vi skulle skilja på saltet och sanden. Jag var med Hemme och Emil. Det gick jättebra, tills killarna råkade vällta ner en bägare med kokande vatten  som stod ovanpå en trefot m nät ovanför en brännare. Ingen brännde sig, men bägaren gick sönder och allt vatten kom på golvet. Lite synd, vi hade inte nog mycket tid att göra om det...=(

Kram// Sanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0