Varför gick jag bara inte där därifrån? Just det, för jag är dum i huvudet!

Hej hej! Idag har jag varit på scoutgudtjänst i stortjärn. Det var ganska kul, fast scouterna var tvugn att sjunga lite, och jag ska inte säga att det lät bra...XD Men däremot när Ida, Emma och Stina sjöng solo lät det jättebra! Lite orättvist faktist...:P.
Efteråt fikade vi bullar och kakor. Sen stog vi och sålde godis som vi hade bakad för att tjäna ihop lite pengar, så vi kan fara på läger i sommar, m,m


Kram// Sanna <3

Alla som är nog twilightintresserade har nog lagt märke till att dages rubrik är ett kapitel i den andra boken i " Så länge vi båda andas". Rubrikerna i Jacobs perspektiv är jätteroliga tycker jag :P

 

Kommentarer
Postat av: Nelly <3

HAHA! Jag älskar hans rubriker! Hade glömt bort hur roliga dom var!

Sv: Jaja, det kan vara så... :$

2009-11-16 @ 17:38:38
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0