Vad ser jag ut som? Trollkarlen från oz? Behöver du en hjärna? Ett hjärta?

... Varsågod, ta för dig. Ta allt jag har.

Idag är det fredag, så vi har bara gått halvdag, som vanligt :P På estet såg vi ett video om typ musikintrument´. Och på svenskan skulle vi fota vänskap, jag va med Julia, Herman och Pontus. Det va typ kul XDSen hade vi SO, vi skulle göra något tråkigt grubbarbete om typ hav och sånt. Efter det slutade vi!!!!!

Jag måste bara skrivca det här, Jag är svinigt irriterad på Isak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är inte så dum att jag skriver vad han har gjort på internet, men jag säga att det är fler än jag som är lite arga...XD
Fast det finns ju sånna som tycker det motsatta...

Ikväll är det i alla fall övernattning i Stortjärn med scouterna. Det kommer att bli hur kul som helst!!! :P
Det finns några stadsbor som har ifråga satt att vi lantbor går i scouterna, dom tror typ att vi lär oss om typ träd och svampar. Visst vi har lärt oss att elda och att knyta knopar, men det ända vi gör är typ att leka och slamsa!
Och så gillar vi att fika förstås!!!XD

Vet ni vad jag just fick veta????? New moon är från 11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. jag dampar loss, jag är hur glad som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram//Sanna <3


Kommentarer
Postat av: paulina

ps: visst menar du om cafeterian idag eller?



//Paulina 7D<3

2009-11-20 @ 14:15:59
Postat av: solan

haha joap:):P

2009-11-20 @ 16:24:42
URL: http://solansiv.blogg.se/
Postat av: V

Att det äger!!!! Nu kan man ju se New moon på bio:D JIPPI!

2009-11-20 @ 17:42:04
URL: http://vicko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0