Släktkalas :P

Idag har Albin haft släktkalas för pappas sida av släkten. Det var inte all som kunnde komma men vi var trettpn stycken tror jag, Jag, Albin, nelly , mamma, pappa, Elin, Emma, Bengt, Farmor, farfar, Jossan, Kia & Johannes.
Vi åt pepparsås, fika och AIKtårta :P. Jag och Emmis gjorde inte så mkt, vi bara slamsade på, som vanligt XD.
Sen ville Albin att vi skulle spela spel, så jag, emma, mamma, farmor och Albin spelade familje geni en stund.¨
Jag var ju lungt bäst!, nä skämta ba! XD

Nu har jag börjat läsa Eclips, för typ tusende gången. Jag verkligen ÄLSKAR twilight-böckerna!! Jag tror att jag ändrar mig, Braking Dawn ar inte min favvo, det är Eclisp. Jag gillar verkligen när Edward är arg på Bella, som när hon rymmer till La Push. Jag fattar inte varför jag gillar när Edward är arg på bella, det mest logiska skulle ju va att jag gillar när han är glad, men jag är väll inte rikigt normal...XD

Kram// Sanna <3

Kommentarer
Postat av: Nelly <3

Jag kom på delad förstaplatts i geni!! XD Kanske tack vare Emma, som hade tagit dom två förstqa frågorna åt mig. För jag satt och tittade i skolkatalogen då =)

2009-11-03 @ 16:09:24
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0