Om vi kunde tappa din otur på flaska så hade vi haft ett massförstörelsevapen

Idag stämmer verkligen rubriken in, jag har klantat till det rikigt mycket idag XD.
På träslöjden finns det ju typ sånna där damsugare som sitter fast i taget över bänkarna. En sån slang låg på mitt bord, och på nåt sätt så råkade jag liksom sug aupp mina nycklar med den... Jag vet att det låter jättesjuk, men det är sant! XD Jag och Conny gick till rummet där allt man suger upp kommer och letade, men vi hittade dom inte...=(
Jag hade en extranyckel till skåpet på skolan så jag kund ekomma in i skåpet, men nu har jag ingen husnyckel. Så det var tur att jag kom hem samtidigt som syrran, så hon kunde låsa upp dörren. Men jag antar att vi måste göra en ny husnyckel till mig...

Och så självklart saknar jag mitt troll. R.I.P trollet.

Kram// Sanna <3

Kommentarer
Postat av: Nelly <3

Men i morgon kommer jag inte hem samtidigt! Då blir du utlåst! Hehe! Skyll dig själv!

2009-11-17 @ 19:48:14
URL: http://nellylundmark.blogg.se/
Postat av: Hannah - Now and forever

sv: ohja! :D

läget?

2009-11-18 @ 19:12:24
URL: http://byhannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0