Livet suger, sedan dör man. Ha! Den som hade sådan tur, ändå.

Berätta fyra sanningar om dig själv:
1. Jag älskar Twilight!!
2. Är bara drygt 140 cm lång
3. Jag HATAR ost!!!!
4. Vill se New moon!!

Berätta fyra saker du gjort idag:

1. Varit i Stortjärn
2. messat
3. bloggat
4. gått till gubben

Berätta fyra saker du har på dig:
1. Svarta mjukisbyxor
2. T-shirt med serier på :P
3. En svart och rosa socka
4. En likadan socka

Skriv ner fyra saker du hatar:
1. Krig
2. ost
3. dumma människor
4. dumma lärare

Skriv ner fyra saker du älskar:

1. Familjen<3
2. MIna underbara väner <3<3
3. Hobbe & Lillan <3
4. Böcker, Film & Musik <3

Skriv ner fyra personer som ska göra det här:
1. Emma
2. P:e
3. Vickan
4. Du

Notera att rubriken at citerad ur twilight, jag är inet deprimerad eller så XD

Kram// Sanna <3

Kommentarer
Postat av: Nelly <3

Haha! Som om jag inte visste det vid det här laget! ;)

2009-11-22 @ 09:07:12
URL: http://nellylundmark.blogg.se/
Postat av: Emma

Varför ska jag göra den;P

Du snodde den typ av mej XD

2009-11-22 @ 11:20:33
URL: http://emmaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0