Lång dag....

Idag känns det verkligen som om det har varit en lång dag. Dagen har släpat sig fram, jag har glad att jag har kommigt hem nu.
Först hade vi slöjd, jag jobbar fortfarande med Vickan -och det är ju bra, men vår hyvel ville inte sammarbeta XD. Sen hade vi matte, och det är ju alltid lite trögt. Men vi hade ett läxförhör idag, och jag tror att jag hade alla rät :P.

Efter matten hade vi idrott. Vi spelade bollskoj. Men när jag, Emma och julia skulle spela basket fick vi jättemkt skit, vissa som satt på bänken satt och skrek att vi typ jobbade dåligt och att vi skulle göra si eller så. Det tycker jag är dålig stil! Det är faktigt inte så lätty att spela baksen mot dom som är ganska mkt längre. Man kan ju säga positiva komentarer iställetich peppa dom som är ute på palnen. Det är faktigt en av sakerna jag saknar från Gummark. På dom idrottslektionerna var ljudnivån nästan bedövande. Inte pga att vi typ spelade innebandy, utan pga restan av lagen som satt på bänken som skrek. Inte fula svordomsramsor, utan peppenade ord till sian lag kamrater. Typ alla apploderade när någon gjorde mål :P
Fast jag säger verkligen inte att jag inte gillar min klass, jag säger bara att vi har lite väl många vinnarskallar i klassen :P

Resten av dagen var ungefär lika dan, vi hade mentortid då vi bestämmde när vi skulle stå i kaféterian. jag, Emma & Lina ska stå på eftermiddagen på Onsdag. Så alla Sörböleelever: Ta med er pengar till skolan och hjälp
7d i kampen för klasskassan! :P

Jag hittade nyss en låt av Demi Lovato, den är typ med i Tingeling, men jag tycker den är fin :P




Kram// Sanna <3

Kommentarer
Postat av: Nelly

Haha! "I kampen för klasskassan!" Haha! Det är nästan värt att bidra med några kronor för det uttrycket! XD

2009-11-10 @ 19:58:55
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0