Jag lägger av med Twilight-citaten, jag kommer typ inte på någar fler XD

Igår var det en VÄLDIGT stressig dag!! Först steg jag upp, åt frukost och kollade lite på tv. Sen när klockan var typ halv elva for vi in till stan. Mamma och Nelly släppte av oss vid korpenhalen där Albin skulle ha innebandymatch, när dom skulle faar och kolla på gymmnasieskolor. Då fick jag Albin och Pappa först sitta och kolla på en match mellan några som jag inte ens vet vilka de är. Och sen skulle Albin ha match. Så jag fick alltså sitta och se på TVÅ innebandymatcher!!!! Tråkigt!!!!!! När matchen var slut kom mamma och Nelly och vi körde till Bureå. Eller rättare sagt hem till våra kusiner. Vi firade får farbrro som fyller 50 år. Där fick vi tårta och annat gott, och så satte Em & jag upp en tipsrunda om Bengt ( han som fyllde 50 år). Efter det ville Tommy köar Buzz. så vi körde det ett tag. Jag hjälpte bara Nelly, men jag var ändå kign på det!!! XD
Vi fick fara lite tidigare än alla andra för att Nelly skulle till EFS. Där satt vi och väntade en timme på att konseren med U-nited, Lollo, & Sephide skulle börja. Fast jag satt och pratade med Penny & Helena som också var där pga att Oliver också är med i U-nited. När konseren snart skulle börja gick vi in och satte oss.
Jag måste bara säga det här: U-nited äger!!!!! XD. Dom var faktigt jättebra. Lollo & Sephide var ju också bra, men jag tycker det ser så häftigt ut när kören är så stor, som är ju nästan 90 pers!!
Konseren var som sagt jättebra, och körledaren Gustav är ett otroligt bar på att sjunga. Alla som inte var där och såg har missat något, JAG LOVAR!!!

Sen for vi ÄNTLIGEN  hem. Jag var hur trött som helst!!

Kram// Sanna <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Your choise

2009-11-29 @ 17:15:55
URL: http://emmaali.blogg.se/
Postat av: Nelly XD

Yeeeez! Vi ägde!!! XD

2009-11-30 @ 17:52:53
URL: http://nellylundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0