För att vara så liten är du otroligt irriterande

Idag har det väll inte hänt så mkt. Vi hade bland annat det fruktade NOprovet. Jag tror inte att det gick så bra för mig, jag suger verkligen på NO! Men efter det gick jag upp till Freja för att spela elgitarr <3.  Det  var jättekalt ute, så jag gick lite snabbt :P Idag fick jag pröva en jättehäftig gitarr, en digital gitarr!! Den sågut ungefär som en vanlig fender. Men den hade inga mickar som en vanlig elgitarr har. Mickarna satt på något konstigt sätt inne i stallet, förklarade Peter. Skillnaden mellen en digital och en vanlig gitarr är att det fanns en liten ratt där man kunde ställa in hur gitarren skulle låta. Den kan låta som tillexempel: en stålsträngad gitarr, en aukustiskt och en banjo :P. Den var faktigt jättehärlig att spela på.

Kram // Sanna <3

Kommentarer
Postat av: r.

SV: ahaha jag vet inte hur man ändrar :P

2009-11-19 @ 19:55:52
URL: http://rossankossan.blogg.se/
Postat av: lISA

Sv:Tack så mycket!

2009-11-19 @ 20:53:52
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0