Erik Grönwall äger Idol!!

Hej! Idag har jag varit i stan, i mormor och morfars nya lägenhet. Den ligger just bredvid hemmakväll och mittemot Teamsportia. Jag och Nelly passade på att gå in och köpa två twilight-tröjor på gina. Bland annat den jag la ut igår :P Sen åt vi lunch hos mormor. Efter det gick jag och Nelly in till stan igen och kollade på lite smycken och sånt :P.
När vi kom tillbaka skjutsade pappa mig till varuträsk där jag skulle stå och sälja fika på julmarknaden. Jag stod där med Lina , Isak, P:e, Vickan och Julia. Men Tilda och Lisa stod typ med oss hela tiden XD
Klockan 16.00 kom pappa och hämtade mig. Vi hade sålt för ca 5000 kr :D. vi hade kvar typ en tredje del...

Nu har jag just ätigt tacos, jättegott!!

Nu måste jag bara påpeka att Erik var hur bra som helts igår, han lät precis som Freddy Murcury! Och jag måste bara säga att jag gillar låten han sjöng också, Freddy sjöng  den ju bara en kort tid innan han dog, det är häftigt!! <3.


Queens verson av " The Show most go on" Dom äger!!!

Eriks verson av "  The Show most go on" Han äger!!!!


 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

5000 kr? :S vi sålde ju bara för 1500 kr..

2009-11-13 @ 22:03:58
URL: http://linawallmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0