Det är okej...men jag skulle inte kalla det vackert, inte i jämförelse med dig.

Igår var jag ju i stortjärn på hajk, vihade jätteroligt!! Först var vi typ inne ett tag och lekte, sen gick vi ut på...mörkerspårning...!!!!! Scary... Det var faktist jätteläsigt, man såg ingenting och så var det ju dom äldre killarna där ute och skrämmde  oss. Jag lovar att det var hur läskigt sokm helst. Jag typ klängde på Emma, som gick i mitten, XD Ingen ville på bredvid dikerna pga det fanns risk av att det låg någon läbbig kille där, haha!!

Hur som hellts så hade vi jättekul, jag somnade typ halv fyra. Och så var vi tvugna att gå upp klockan åtta. Så jag är lite trött....

Nu är det jättegrått och trist ute. Inget färgglatt, bara gråa träd och grå asfalt...=(
Så jag lägger in en färgglad bild
 :P

I alla fall lite färggladare än det är ute nu... hehe, det är en viss Cissa Becka Lundmark som fotat, fokusen är på helt fel ställe; XD. Fast den vart typ endå cool...

 Kram// Sanna <3

Kommentarer
Postat av: solan

ny blogg design? -snygg!

Har du klippt dig eller var det änge sen? -snyggt!

Hur äre?

2009-11-21 @ 19:09:32
URL: http://solansiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0