And so the lion fell in love with the lamb

New Moon är typ den bästa film jag har sett!!!! Den är typ bättre en twilight!!!  Det är typ mkt humor i den, jag skrattade då nästan hela tiden...förutom när jag nästan grät...
Som du kanske har fattat nä rdu läste dom två raden jag skrev nyss, så jag New moon en väldigt varrierande film. Ena stunden så är det en romantisk sen då Bell aoch EDward kysser varann, och andra stunden är det slagsmål mellan två småkorkade vargar. Och den tredje stunden så säger Edward: "You can never trust vampires, trust me!" och Cissa Becka för ett hysterisgt skratt anfall XD!
Som sagt den är jättebra!!! och självklart var det massa snygga killar med: Emmett, Jacob....och... Edward!!
Jasper var mkt mer avslappnad och rolig i New moon än twilight. Han drar till ocg med någar skämt han också.'
Men roligast av alla måste vara Emmett Cullen, eller rättare sagt Kellan Lutz  På ett ställe- äsch, du måste nästan se den själ vför att förstå, men...

jaja, jag tror du fattar: Den ägde!!!!



Kram// Sanna <3

Kommentarer
Postat av: V

Asså den filmen äger ju fett!!

2009-11-24 @ 20:20:15
URL: http://vicko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0