Nya kläder & EFS

Jag och mamma var och handlade i går, jag hittade ett par skor med klack som jag ska ha på skolavaslutnigen. Och jag hittade en jättesnygg jacka på stadium, jag köpte också en present till min kompis Lina.
Sen skulle mamma handla på coop, då köpte jag en mjukglass med lakritsströssel, muuums!!!
Sen for vi hem och åt tacos, Linus var i stan så han åt middag med oss.

Efter middan for vi in till stan igen, vi for på en gudstjänst på expolaris. Pappas kusin Jonas sjöng och spelade gitarr, han var jätteduktig. Sen fick vi vänta jätte länge på Syrran som...
... hade annat för sig. När Nelly äntilgen var redo att gå gick vi till EFS i stan. Där var det en ungdums kväll som började kl nio. Vi var där med våran kusin Elin.
Jag vet att ni tänker: "Asså, Hur orkar man vara på EFS en hel kväll, hur kul kan det va?".
Men det var faktist jättekul. Har du någonsin hör " Måne och sol" som en rocklåt?
 Nej, jag tänkte väll det. Men det har jag, bara för att jag var på EFS i går kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0