Hej Hej!!!!

Åh, gud vad jag längtar till imorron!!!
Jag fyller tretton år halv åtta!! Och sedan kl 6 ska jag och mina kompisar till bowingkompaniet i Skellefteå och bowla <3.
Och jag måste påpeka för "Emmett" att hon inte kommer att äga ut mig, jag där emot kommer att äga ut ALLA!! ( hoppas jag).

Imorron ska vi också vara ute typ hela dan för att våran lärare försöket lura oss att vi har fått ett brev från en tjej i Amerika som vill ha hjälp med att hitta sin typ förfäders skatt...
Lotta säger att vi ska leta sktten i morron, jag tror int att det blir så kul...

Hej då!!
 mvh//// En tolv-årig tjej...

Kommentarer
Postat av: Emma

de är ganska komplicerat, jag vet inte hur jag ska berätta hur man gör men ja kan visa nån daag :)

2009-05-29 @ 07:03:05
URL: http://lindbergemma.blogg.se/
Postat av: Emma

haha jag skrev att det kommer äga ut inte att jag kommer äga ut.



Men nu när jag tänker på de så kommer ju jag ändå äga ut! hahahahah xD



2009-05-29 @ 14:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0