Cykelutflykt

I går var vi på cykelytflykt med skolan. Vi cyklade jättesegt men annars var det roligt. Vi lagade våran egen mat i skogen, och den blev faktiskt hyftas bra...
Det blev soppa och bröd, fast brödet blev lite bränt =(.
Vi slutade en halvtimme tidigare än vanligt, så nästan alla som skulle cykla direkt hem efteråt stannade kvar ett tag. Vi hade jätteroligt. Killarna lekte komiker och försökte få oss att skratta, och dom lyckades...
Sen gick vi ner till badstranden, och typ halva klassen badade, fast inte jag. Jag tror att dom tyckte att det var ganska kalt... 

I dag har min lillebor träningsmatch i fotboll så jag kanske ska se på den, Och så ska jag kanske gå på en gustjänst i stan, för att det är typ jättemycket gudstjänsten där i helgen. Det är EFSkonferens...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0