13 år!!!

Nu är jag 13 år!!! =).
Nu har jag tagit på mig kläderna jag ska ha ikväll: rosa strumpbyxor, svart kjol & en svart blus. Blusen har mina kusiner haft för typ ett år sedan, och dom är typ 20 år. MItt håt har inte tårkat än =(.

Jag fick välja maten idag, vi ska äta tacos!!! Det är JÄTTEGOTT!!


Har du:

Ett förhållande: nä!
En bästa vän: jepp
Haft ett seriöst förhållande: ja
Blivit kär vid första ögonkastet: nepp
Fått ditt hjärta krossat: nä
Skrikit åt en lärare: Ja!!
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja!!!
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: näe!
Några smycken som kostat över 1000 kr:nepp

VAL:

Sommar eller vinter: Sommar
Sova på sida, mage eller rygg: sidan
Kramar eller kyssar: kramar

DAGENS:

Klädsel: står långre upp i inlägget
Frisyr: vått tovigt hår
Låt: ´Hannah montana- Let´s get crazy
Vill ha: trort hår
Saknad: inget typ...
Köp: nothing
Godis: inget
Attityd: glad
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Jag är tretton!!

Fösta:

Bästa kompis: emma Lindberg
Bil: öh ingen än
Husdjur: katt
Jobb: inget
Riktiga riktiga kärlek: Isak
Piercing: inget

SISTA:


Personen som du kramade: Frida
Personen som ringde dig: minns inte
Personen som du ringde: minns inte
Personen du sa 'jag älskar dig' till: minns int
Alkoholdrycken: ingen
Bilfärd: Hemfrån stan
Filmen du såg : tictanic
Gången du grät: vet inte

Kommentarer
Postat av: Emma

hhaha skriver du vem din första riktiga kärlek var xD fast de visste typ ändå alla men (A)

2009-05-29 @ 16:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0