Snart sommarlov!!

Nu är det bara några dagar kvar till skolavslutingen!!! Jag längtar verkligen till fredag då vi har skolavslutning och till lördag då min klass har klassresa. Vi ska först bada och sen ak vi till bodaborg. Vi ska sova i en kåtai svansele. Jag hoppas att det blir roligt.

Imorron är det sista dagen på Gummarkskolan föralltid!!  Vi funderar på att bryta mot typ alla regler för att det är sista dagen. Vi kanske startar matkrig, men då kommer säkert Malena, våran mattant att bli jättearg. Hahaha!!

Vi ska ha brännbollstunrering imorron. Jag är med Lisa & Frida bland annat. Vi kommer att äga ut alla!!!

Kommentarer
Postat av: Liina =)

haha sällan! VI kommer äga ut er! :}

2009-06-11 @ 07:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0