Pistvakt och Talang!!!

Hej!! Idag har jag haft skolavlutning. Det gick ändå gandska bra när vi sjöng, men det blev nåra tabbar, hehe!
När jag kom hem bytte jag kläder och sen cyklade jag och syrran och mötte våran kusin Emma som hade cyklat från Bureå. Sen hoppade vi lite studdsmatta och sånt.

Sen skulle Emma äta middag hoss farmor så jag gick hem. Lite senare skulle vi också äta middag, vi åt lax, mums.
SEn var jag med Emma lite mer. Nu har hon varit hem.
Jag har just sett "Pistvakt" och nu ser jag "Talang". Jag hejar på Charlie, han som trollar.

Imorron ska jag fara på klassresa, jag hoppas att det blir roligt!!! =)

Kommentarer
Postat av: Lina =)

cool bakgrund :P

2009-06-15 @ 12:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0