Midsommar!

 Jag han inte skriva något igår pga att vi for kl nio och kom hem klockan 2. Men då skriver jag om midsommaren nu.
Vi for till Nordmalin som ligger utanför Umeå. Först gick vi i skogen och skulle lösa en gåta, vi hittade ledtrådar lengst stigen. VI kom fram till att det blev filmen " Mamma MIa". Vi åt lunch där i skogen.
Sen for vi till Rogers stuga med Ulf, Åsa & Jennifer. Det blev lite tråkigt för dom ända barnen var jag, albin och jennifer. Och Jennifer är typ fem år...
Vi byggde en midsommarstång också, den blev inte så stor, vi hittade inte så mycket blommor. Sen åt vi middag, vi åt först tacopaj och sen åt vi grillat kött. sen satt dom vuxna och bara pratade. Som tur var hade jag med dig en bok att läsa, men jag läste ut den på en kvart, så då hade jag inget att göra igen!
Till efterätt åt vi en tråta med jordgubbar. När vi hade ätitt färdigt var klockan nästan elva, så vi far tvugna att fara för att det tar typ tre timmar att köra hem.

En midsommarstång!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0