Felicia...?

Idag ska jag, Emma och Lina gå och se " 17 again", jag tror att den är jättebra. 

Idag har det omöjliga blivit möjligt, Fellen har övergett Emma! Jag vet att det låter lite dummt att skriva så, men Fellen har varit som ett plåster på Emma i typ ett år. Jag tycket det är mycket roligare att vara med bara Emma och Lina än med Fellen också...
Men det hemska är att Fellen har gått till Frida istället, och jag är nästan lika bra kompis med Frida som Emma, Hjälp!!

I senaste KPtidningen stod det om en tjej som bloggar om böcker, och då sa min syster att hon tyckte att jag skulle göra det. Så nu kan jag recensera en bok varje dag:


"Twilight" / "Om jag kunde drömma" av Stepanhie Mayer.
Den är faktist den bästa bokwn jag har läst!
Den handlar om 17-åriga Isabella som flytar till sin pappa i den lilla staden Forks. Där träffar hon Edward Cullen som visar sig vara en vampyr och blir genast förälskad i honom.
Jag tycker den är bra för att den är full av romantik och humor. Jag tycket det är roligt att Isabella är den mest klumpiga,
klantiga och svaga tjejen i hela USA, medan Edward är mest smidiga, snygga och starka killen i hela världen.
Jag rekomenderar boken till alla tjejer mellan 12 och 15 år.

Kommentarer
Postat av: Liina =)

jaaa, NÅNTING har hänt fellen..! =O

jag tror nog att du kan höja åldern på rekomendationen till typ 17 eller nåt =P

2009-06-04 @ 19:14:32
Postat av: Emma

klart de va :D

2009-06-04 @ 19:19:43
Postat av: FRIDA

kolla min bloggXD

2009-06-12 @ 20:20:02
URL: http://lillfiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0