Äntligen sommar!!

Nu känns det äntligen att det är sommar. Det är jättevarmt ute och solen skiner. Fast mamma var typ sjuk idag så hon var hemma, fast hon är typ nästan bra nu. Men jag och Albin har varit ute med Simon och Wilma nästan hela dagen, fast jag tror att jag har brännt mig lite på axlarna...
När pappa kom hem så hjälpte jag han med att sätta upp partytältet till lördag då vi ska konftafest för syrran. Vi har fixat med mat och städat hela veckan. Men Nelly som är på konftaläger behöver inte göra någonting, orättvisst.

Nu har jag lust att lägga upp några bilder, så...


Jaaaaag!!!!


Emma <3


Lina <3


Syrran<3


Lillan <3

Kommentarer
Postat av: Emma

niiice bild på mej.

not

2009-06-29 @ 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0