Hoppas Emma tillåter mig att ta det här från hennes blogg...


Namn: Sanna
Alias: vet inte vad det är!
Ålder: 13!
Bostad: Skellefteå =)
Avskyr: Dumma människor!
Tycker om: Mycket!
Ditt sämsta minne: vet inte
Din bästa sida: Glad =) 
Din sämsta sida: högt temprament!
Beskrivning om dig själv: En glad, lagom töntig tjej som inte gillar ost!
Kärlekslivet: Ingenting tror jag!
Klädstil: jeans och en t-shirt
Vad finns i fickorna: inget,mobilen är på laddning...
Jacka: En rutig från Stadium.
Bästa personen du vet: Min familj och vänner!
Drömyrke: Skådis!
Det första du tittar hos killar: Först ser jag väll på utseendet !
Det roligaste du gjort: Ingen aning!
Piercingar: inget
Tatueringar: Ingen!
Intressen: Vänner, Harry Potter, Twilight, filmer och el-gitarr
Humör just nu: uttråkad...
Favoritgodis: lakrits!
Är det nåt du absolut inte äter: ost!
Kläder just nu: Mina Londonshorts och en t-shirt
Musik just nu: MIley Cyrus, Full Circle
Vad sa du senast: Förmodligen något till Nelly eller Solveig.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Va?
Sommarplaner: Oroa mig för Sörböle... Nä, jag ba skoja! haha! Jag vet faktist inte!
Är du bra på matte: absolut inte!
Fisk eller badkruka:badkruka
Längd och vikt: Längd: 142 Vikt: vet inte!
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: sol!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: kompis, motorbåt och mat!
Spelar du nåt instrument: Elgitarr!
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska.
Sparare eller slösare: Lite både och!
Vem är viktigast för dig: Min familj och kompisar!
Bästa film: nån skräkis, hp, Twilight eller nån komedi...
Tror på liv på andra planeter: Ja, det är självklart!
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp, och jag kommer förmodligen aldrig att glömma honom, åtminståne inte så länge jag känner Lina!
Älskar du henne/honom fortfarande: hehe XD
Har du några homosexuella vänner: Jag tror int det, men kanske någon av dom konstiga killarna i vår nya klass...
Tror du på mirakel: Japp!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Kanske!
Ser du på kärleken som ett misstag: Aldrig i livet! Vi behöver kärleken!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 eller 3
Bio eller promenad: först bio sen promenad =)
Är du kittlig: Japp, överallt!
Snarkar du?: Tror inte det...
Stjärntecken? Twilingen!
Rädd för insekter? Japp!
Äckligaste insekten: Kackelacka!
Största svaghet: korkad!
Det här är jag bra på: vara glad, vara arg!
Bästa bok? Vill ni verkligen att jag räknar upp alla bra böcker?
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga!
Chips, morötter eller godis? Godis & Chips!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare, såklart!
Skriver du dagbok? nepp!
Har du nån flickvän/pojkvän? Nepp.
Stökigt eller välstädat? stökigt!
Gungar du på stolen? Japp!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag är vääääldigt höjdrädd!
Vilken hand håller du gaffeln i? höger, precis som pappa ( men ingen annan)
Hur är din drömtjej/kille? nån snygg!
Vad är du mest rädd för? mycket...
Saltar du på maten? Alltid!
Gillar du att sjunga? Absolut!
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? skolinriktning: Jag är tretton!
Anser du att du är stark?I  min lilla värld är jag världens mest kända skådis och har superhjältekrafter!
Brukar du sola? typ inte
Vad gör du om du får hicka? fortsätter att hicka =)
Snusar du? Nej!
Använder du knark? aldrig!
Kaffe, te eller inget? te!
Har du en besatthet? Jag tror inte det...

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart jag tillåter :)

2009-07-30 @ 21:11:07
Postat av: Lina =)

haha xD men sanna är du fortfarande kär i honom? :P och inte nån besatthet nej nej, inte beroende av twilight XD

2009-08-03 @ 12:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0