Mycket!!

Nu har jag inte skrivit på länge, så nu har jag mycket att skriva om:

Lördag: Vi for till Piteå och såg på dragracing, det var en del häftiga bilar. Fast jag blev uttråkad gandska snabbt. Där var vi hela dagen.

Söndag: Vi for hela familjen på gudstjänst på morgonen och efteråt spelade jag vollyboll med. Mamma, Nelly, Albin, Nilias, Simon, Wilma, Åsa, Bosse, Lena och Kjell. Vi körde tjejerna mot killarna, vi vann!!! Fast Åsa skadade fingret lite...
När vi kom hem var jag och Nelly med Ellen, vi tog båten och rodde ut på sjön. Efter middagen var vi med Ida Andersson. Sen skulle Tommy och pappas kusin Jonas åka longboard i en av bakarna bredvid oss. Så vi gick och kollade på. det såg jättehäftigt ut när Jonas åkte longboard.

Måndag: Vi for till Linus och Lovisas stuga. Det var jättefint där, särskilt på kvällen. Albin fick upp typ två stora gäddor och några småfiskar. Och en av gäddorna fiskade han upp med metspö! Vi grillade korv på kvällen, det var jättemysigt. Fast det var jag och Lovisa som gjorde upp elden, så den blev inte så bra.

Tisdag: Idag har det varit ganska vamt och solen har varit framme nästan hela dagen. Vi for till bergäla och badade, fast det var lite kalt... Sen cyklade jag , pyrran och Albin in i skifte och plokade massor av smulltron som vi sen åt till efterrätt!!
det var gott!

Kommentarer
Postat av: Pyrromanen

Du glömde att säga hur trevligt det var hos Linus!

Jag längtar redan till baka dit!

2009-07-22 @ 19:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0