Hem ljuva hem!

Nu har vi just kommit hem (typ för en timme sedan) från våran semester. Nu kanske ni undrar vars vi har varit, men om jag säger att vi jag har sett typ tusen dalahästar och hundra typ julbockar som var målade i alla regnbågens färger kanske ni kan gissa!
Just det, Dalarna och Gästrikland! Eller rättare sagt, Rättvik och Gävle!
Vars far stadsborna på semester?
Till landet förmodligen!
Vars far lantborna på semester?
Knappast till stan! Dom far ut i skogen!
Det var presis så vi gjorde! Vi bodde i ett litet häbre i Rättvik! =) Fast dom hade typ byggt upp en liten turiststad, så att det var inte så öde. vi såg där i tre nätter och sen flyttade vi till raka motsattsen: Mitt i Gävlecentrum! Vi bodde tre meter från torget på ett fyrstjärnigt hotel! =)
Nu orkar jag inte skriva mer! Jag skriver mer sen när jag har laddat in bilderna och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0