Björnkälen!!

Nu har jag packat nästan hela dagen till årets scoutläger, Peace 4 Days i Björnkälen. Vi ska vara i stortjärn typ kl 8.00 imorron. Vi kommer hem om fyra dagar tror jag. Våran patrull ska sova allihopa i ett patrull tält, samma som tjejerna sov i förra året. Det kommer att bli jätteroligt!!!!! Men tyvär får man inte ha med sig mobilen, så att det kan vara kanska svårt att kontakta mig...
Jag lägger in lite bilder från förra årets läger, då var på patrullsiks:

Mamma! ( hon är inte så bra på att le riktiga leenden, så hon fejkar ett)


På väg mot lägerbålet!!


Dojjan!!


Cheerleading!!!


Folk från Malawi som dansar.


Lina, Emma Tess & My!!


Typ HELFTEN av dom som var på lägret, ganska många alltså.


Kommentarer
Postat av: Emma

Yeaah cheerleading <3

jag, Ida mickan o nelly

2009-07-01 @ 18:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0