You can´t trust vampires, trust me!

Hej hej! Idag har jag vari ti skolan, som vanligt. Ganska lugn dag. Vi har haft slöjd och idrott bland annat. På idrotten hade i innebandy, tråkigt!! Typ alla skadade sig. Vickan fick typ en hård boll på benet och Ockar skadade sig också på något sätt. :P
På matten fi vi veta resultaten på matteprovet, jag vågade knappt kolla. Lin afick kolla åt mig förts och säga om jag hade godtjänt eller inte XD Jag fick godtjänt. men det var verkligen inte bra!! Jag fick 26 av 40!!! 17 var godtjänt... Allstå kan jag säag att det gick ganska dåligt...

På SOn sa Åsa att vi typ skulle gå ett varv runt skolan. Så vi började springa i kylan rutn skolan. men sen kom killarna och började typ kassta snöbollar på oss =(. och så skulle typ hreman kasta på Lina, och så faller han typ på en isfläck. Han faller och typ får sår över hela handen. Lite klantigt gjort, men det är nog ändå lite synd om han XD

Nu har jag lust att lägga ut lite bilder, så:





Lite kul/snygga bilder jag har hittat på google :P


Kram// Sanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0