Två saker jag absolut aldrig velat göra

eller rättare sagt bara en sak jag aldrig velat göra...men jag tar det frän början:
Igår hämtade mamma och nelly mig efter skolan och for upp till lassa. Vid skulle vaccinera oss. Först ficvk vi sitta och vänta i ca en kvart. Sen fick vi gå in i ett stort rum med massa bord med sprutor på.
Nelly fick sin spruta först, sen var det min tur...Det gick bra när dom sprutade in vaccsinet men när dom hade dragigt ut sprutan satte jag mig upp  i stolen. Jag började märka hur det börja svarta för ögonen, och jag höll på att få panik, för att jag inte såg något. Sen var jag bara borta!! jag svimmade!!! Nelly sa senare att jag spärrade upp ögonen och fick nån sort typ kramp, men jag var borta i bara två sekunder typ. 
När jag hade vaknat fick jag lägga mig på en säng och vila ett tag. Sen kav mamma oss choklad :P
Det var något av det värsta jag har varit med om!!!!

jaja, idag så var jag tvungen att åka hem med 12an pga att jag har ont lite överallt XD

Kram// Sanna <3 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Det var jätteläskigt!!!

2009-12-03 @ 16:05:36
URL: http://nellylundmark.blogg.se/
Postat av: V

Krya på dig<3

2009-12-03 @ 17:56:22
URL: http://vicko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0