Mojjan! <3

Idag hade jag med mig min mojja till skolan. ( en mojja heter igentligen the wave, men jag och pyrran kallar den mojja!) Jag åkte på en lite på en rast, nästan halva klassen prövade! XD, Det gick inte så bra för dom...
Vi började med SO och fusik idag också, det var inte så jättehämskt. Fast det blir någ lite tråkigare när vi har börjat på riktigt...
Imorgon ska vi ha kombinerad idrott och Slöjd ute i skolskogen. Jag tror inte att det kommer att bli så jätteroligt!

Jag har googlat på lite elgitarrer som jag vill ha/ är coola. Så jag lägger upp lite bilder:

Gibson SG, vill ha...

Flying V, Jättecool. Kanske lite svår att spela på...


En dubbelhalsad ( inte vilket märke) Sviningt häftig!!

Vet inte vilket märke! Snygg!!!


Fender Stratocaster! En sån har jag!! =)


Gibson Les Paul Vill ha...


Gibson Firebird Ser lite lustig ut!


Gibson Explorer lite cool...

 

Nu orkar jag inte lägga ut nån mer bild på elgitarrer! Jag skriver kanske lite mer sen!

                                                 Sanna!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0