Kul sak!!

Lista såhär på morgonen

Vänner och livet:
Vad vill du bli när du blir stor:
Skådis
Hur vill du dö: int vet ja!
Vem av dina vänner är mest lik dig: Utseende: Emma Kusin, Betende: ingen aning!
Vem är högljuddast: Får jag skriva mig själv??
Vem får dig mest att skratta: Alla!
Vem har du känt längst: Emma Kusin & Emma Lindberg
Vem är blygast: ingen aning
När grät du mest: jag vet int!
Vad är den bästa känslan i världen: glädje!!
Vart vill du bo i framtiden: I Skellefteå!!
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: ingen aning!

Har du någonsin:
Varit kär:
Japp!
Blivit dissad: ja
Rymt hemifrån:tror inte det...
Föreställt dig ditt ragg naken: eh?
Skolkat: nepp
Sovit utomhus: ja
Gråtit i skolan: Ja...
Spytt i skolan: Nepp!
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: absolut!
Sett en död människa:
Druckit: never!
Retats: jaa
Blivit nerslagen: näe

Du:
Svär:
nej
Sjunger bra: Nepp...
Dushar dagligen: nepp
kommer överens med dina föräldrar: oftast
Spelar något instrument: elgitarr
För dagbok: nej
Sjunger i duschen: Absolut!!

Vem var den senaste personen:
Du nuddade: 
Albin
Du pratade i tfn med: mamma
Msnade med: Johan Nieman!
Du kramade:  ingen aning!
Du skällde på: Albin!!!
Sportade med: int vet ja!

Senast du:
Skrattade:
fem min sen!
Grät: minns inte
Filmen du såg: minns inte de heller
Tuggade tuggumi: ingen aning!
Drog ett skämt: En halv timme sen tror jag!
Sång du sjöng: Hur ska man minnas det??

Brukar du:
Titta på dig själv i spegeln:
Jaaaaaa!!
Skrika: Japp!!
Sova: klart
Ha ångest: ibland...
Ta mediciner du inte borde ta: näe
Vilja dö: nej aldrig
Drömma mardrömmar: inte så ofta
Drömma sexdrömmar: nej
Ta droger: nej
Försöka vara annorlunda: nej
Klä dig i svart: svart är snyggt!!
Gå till kyrkan: ja
Gå i skolan: ja
Röka: nej
Ljuga: nej,
Hata folk: japp
Lita på folk: japp!!

Vem:
Saknar du: Johan, hihi!
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: Albin
Vill du slå: ingen just nu
Vill du kittla: pyrran!
Vill du prata med: Ingen aning...
Vill du vara som: mig
Sårade dig sist: Jag vet inte!
Gjorde dig riktigt glad senast: Johan
Fick du sms från senast: Johan
Är vackrast på jorden: ...


Har du:
För många vänner: Absolut inte!!!
Förföljelsemani: nej
Tvångstankar: Inga allvarliga iallafall!
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon skada: nej
Brutit några ben: nej
Några piercingar: nepp =(
Egen dator: nä =(
Bra självförtroende: japp!!
Tagit nakenbilder: nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: jag tror inte det...
Dumpat någon: .Ja!!!
Lämnat landet: ja, flera gånger!!!
Tuttat eld på nått: ja
Gjort något olagligt: nja


Hur:
Går du: En fot framför den andra!
Svarar du i telefonen: hej de är Sanna!
Fördriver du tiden: bloggar & smsar!
Mycket pengar har du: inte så jättemycke!
Tjänar du pengar: Julklapp, presenter!
Ofta bäddar du sängen: en gång i veckan...
Ofta diskar du: typ aldrig!!
Ofta städar du: en gång i veckan.
Många stör du dig på: Många!!!!!
Ofta träffar du din familj: varje dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0