Klass 7D äger allt!

Idag var vi varit på Nöppelberget med klassen, det va skitskoj! Fast det var jättejobbigt att cykla ända upp till Bodaborg, jag trodde att jag skulle dö! Och så var vi tvugna att gå upp föfr ett till berg typ!
Men när vi väl var där uppe så blev vi uppdelade i grupper. Jag var med: Lina, Emma Paulina, Victoria, Jim, Robert & Edvin. Vi var lugnt det bästa laget! Vi skulle gå en sammarbetsbana. vi skulle bland annat ta oss över en ca tre meter hög vägg. Det var vi jättebra på!

Nu måste jag sluta skriva, ses <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha XD Snygg header!

2009-08-27 @ 20:45:39
Postat av: maria

det är jättekul på nöppelberget!=)

/maria, altså linas kusin.. (A)

2009-08-28 @ 14:21:56
URL: http://mariasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0