Ett till test eller nåt...

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1.
 Twilight
2. Harry Potter
3. En prinsessas dagbok 1
4. En prinsessas dagbok 2

Fyra tv-serier jag gillar:
1.
 Room raiders
2. My super sweet sixteen
3. Tånnorshäxan Sabrina
4. Total drama island

Fyra platser där jag varit på semester:
1.
 London
2. Grekland
3. Göteborg
4. Stockholm

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1.
blogg.se 
2.
 youtube
3.
 bloggar
4. google

Fyra senaste människor jag träffade:
1.
 Nelly
2. Simon
3. Emma
4.
 Lina

Fyra ställen där jag inte trivs
1.
 Allmänna toaletter
2.
  Flyg
3. Buss
4. Stekhet sol

Fyra "måsten" i handväskan(fickorna):

1. mobil
2. nycklarna
3. smuts
4.  hål ( haha)


Fyra saker jag längtar efter:
1. 
Skolkataolgen
2. påsklovslägret i klippen XD
3. Jullovet
4. Sommarlovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0