Emma & Lina <3

Nu har jag just kommit hem från Emma, jag cyklade hem så det tog ett tag...
När vi kom dit lekte vi först lite med deras lille katt, han var JÄTTEGULLIG! Sen såg vi "En Shopaholics Bekännelser. Den var faktist inte så bra som jag hade trodd....
Sen gick vi upp till Emmas rum och tog på oss våra pjamasar m,m. Sen började vi se "Baksmällan", men efter typ tio minuter var vi så trötta att vi stängde av och somnade.

Vi vaknade typ åtta och gick upp och åt frukost. Sen lekte vi lite med katten, spelade gitarrhero, spelade kotten och for ut och cyklade lite. Vid tolvtiden cyklade jag hem. Och nu sitter jag och väntar på att min kompis Helena ska komma!! <3
Så jag lägger ut lite bilder:


Pyrran!!


Sanna Rebecka Lundmark!!!!


Snälla Snälla Snäääälla, Komentera!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0